Baha Biyografisi


Baha'nın Agzından Kendi Biyografisi : Kayseri Bünyan doğumluyum ve başak burcuyum. Henüz 1 yaşın-dayken ailem Ankara’ya yerleş-tiğinden çocukluğum ve okul hayatım burada geçti. 8 yıl süren bir futbolculuk döneminden sonra tam üç büyük kulüpten birine transfer olacakken ani bir kararla futbolu bırakıp asıl tutkum olan müziğe yöneldim. Profesyonel anlamda müzik hayatım, Gazi Ün. Müzik Eğit. Fakültesinde okurken kurmuş olduğumuz grup KDV ile Ankara’da başladı. Okuldan mezun olduktan sonra bir süre müzik öğretmenliği yaptım ve özel dersler verdim. Sonrasında kısa dönem askerlik derken macera dolu yeni bir döneme başladım. Canım ağabeyim Sait’le beraber tam 8 yıl bar işletmeciliği ve müzisyenlik yaptım. Bu süre içerisinde birçok müzisyenle çalıştım.1999 yılında gelen bir teklifi değerlendirip ilk albümümü çıkardım ve İstanbul’a yerleştim.2.albüm, 3.albüm derken şuan 5.albümümle yeniden sizlerleyim.

Hayattaki sıralamam ailem, dostlarım(hayranlarım, sevenlerim) ve sonra işim.Haftanın 4 günü spor yapıyorum. Zamanımın büyük bölümünü evimdeki stüdyomda geçiriyorum ve sizlerden gelen mektuplara cevap yazıyorum. Fırsat buldukça bilardo sporuna zaman ayırıyor ve kış ay-larında da kayak yapıyorum. Müzik aletlerim benim için çok önemli. Kullandığım müzik aletleri arasında gitar, keman, ud, bağlama, viyola ve piyano yer alır..

 

0

Yorum Gönder