Berksan Biyografisi



1979 Ankara doğumluyum. Müziğe ilkokul üçüncü sınıfta başladım. Babamınmüziğe olan ilgimi keşfetmesiyle, Ankara radyo evinin açtığı birsınavla Türk sanat müziği çocuk korosuna girdim. Özgen Gürbüzyönetiminde beş yıl çocuk korosunda çalışmalarımı sürdürdüm. Daha sonraTuncay Yalın'dan şan dersleri almaya devam ettim. Solo olarak ilk sahnedeneyimimi Ankara'da Cabare adlı gece clup da yaşadım. Birkaç yıl sonrayine aynı clup da istek üzerine sahneye çıktım. Ve İstanbul'a doğruyola çıktım.

O gece beni dinleyenler arasında,beni bu hayalimiçin cesaretlendirecek ve teşfik edecek olan Fatoş Çinkitaş'latanıştım. Macera böyle başladı... Bundan yaklaşık iki hafta sonra şuanki prodüktörüm Metin İlhan'la tanıştım. Tabi herşey bu kadar kolayolmadı. Ama ben kararımı verip ve İstanbul’a yerleştim. Albümde bulunanşarkıları hazırladığım süre içerisinde yaklaşık iki yıl boyunca büyükbir clup da vokal olarak çalıştım. Sonrasında stüdyoda uzun vemeşakkatli bir çalışma ve ÇİLEK beni sizlerle buluşturdu. Dilerim hiçayrılmayız... İlk Albümüm Çilek'i Tanımak İster misiniz?

Albümde14 şarkı yer alıyor. Bu şarkıların 13'ü benim imzamı taşıyor.Fıstık,Allahım ve Gelincik adlı şarkılarımı müzikteki ruh ikizimolduğunu düşündüğüm ve albümünün aranjörlüğünü yapan dostumMehmethan'la paylaştım. Albümde Yalnız Gezen adlı şarkıyı müzisyendostum Aykut Alan'dan aldım. Albümümün Prodüktörlüğünü Metin İlhanüstlenmiştir.

ÇİLEK’İN HİKAYESİ

Hayatımdakimseye anlatamadığım duyguları kağıda dökmeme sebep olan ilk şey birkadındı. Bir gün bana bu duygularımın büyüyüp şarkı olduğunusöyleselerdi inanmazdım. Bir gün öyle bir aşk yaşadığım içinşükrediyorum. çünkü o aşk beni daha da büyük bir aşka taşıdı.

İşteçilek 'te böyle bir aşka yazdığım sözlerinden de anlayacağınız gibiplatonik bir aşk şarkısıdır. Beni uzun süre peşinden koşturan vesonunda herşeyi haykırmama sebep olan nitelikli bir güzele çilekdudaklıya...Bana böylesine acı çektiren bir ilişkinin bu kadareğlenceli bir şarkı olması ne kadar tuhaf dimi?

Şarkılar Herşeydir.

Berksan2006 yılında ‘’Öpüşelim mi?’’adlı yeni albümüyle sevenleriyle buluştu.Albümün yapım ve dağıtımı Seyhan Müzik’ e ait. Albümde Öpüşelim Mi?,Git,Öpüşelim mi?şarkısının iki türlü remixi ve Git şarkısının remixi bulunuyor.

Hedefim; İlk olarak hedefim,kalplerinizde küçücük deolsa bir yer edinebilmek,şarkılarımı olabildiğince fazla kişiylepaylaşmak ve yenileri için enerji depolayıp yeniden stüdyoya girmek.Tabi bu arada Türkiye'nin neresinde olursanız olun sizin beni görmekistediğiniz her yerde konserler aracıyla sizlerle buluşmak. Ama enbüyük hedefim gönüllerinizdeki yerimin kalıcı olabilmesidir.

Fazla söze gerek yok beni gerçekten tanımak istiyorsanız tüm samimiyetimle şarkılarımdayım

Çılgın Dershane 2 filminde oynamıştır .

0

Yorum Gönder